Sunday, October 26, 2008

LAGI SKANDAL SEKS BN! - Malaysiakini




Nampaknya Barisan Nasional dengan kuncu-kucu Umno iaitu MCa dan MIC bagaikan terpukau dengan gejala seks. Kalau dulu saya memaparkan tentang video seks Datuk Sharukh Khan, kini terdapat pula skandal photo seks yang melibatkan seorang belia MIC iaitu Dr Punithan Shan dengan seorang remaja Jepun bernama Akiko.

Kalau hari itu terbongkar pemimpin MCA Dr Chua Soi Lek, kali ini adalah giliran seorang lagi doktor dari MIC pula. Melihat penjelasan dari Punithan memang boleh dikatakan bahawa beliau memang berniat jahat terhadap Akiko. Kalau lihat pada link yang diberi memang ada gambar Akiko dalan profil Friendster Punithan dan ada pula gambar Punithan dalam profil friendster Akiko.

Kalau Punithan ini memang seorang lelaki jati, apakah salahnya untuk beliau berterus terang dalam perkara ini. Mengapakah nak memberi komen yang sinis? Kalau beliau difitnahkan tunjuklah buktinya. Memang gelagat ahli BN semuanya sama sahaja. Bila salah laku mereka terbongkar, senang bagi mereka menangis kononnya mereka difitnah. Bagi saya orang macam Punithan ini tidak berhak menjadi doktor kerana ini melibatkan isu etika, Sila ke blog ini untuk butiran lanjut http://darkjustice-lazarus.blogspot.com/2008/10/mic-youth-in-nude-photo-scandal.html Laporan Blog ini telah dipaparkan di -malaysiakini.

No comments: